Temel Değerlerimiz

 

Sözünde Durmak

  • Müşterilerimize, acentelerimize, ortaklarımıza, çalışanlarımıza verdiğimiz sözleri zamanında yerine getirmek ve karşılıklı güvene dayanan işbirlikleri yaratmak,
  • Verdiğimiz sözlerin arkasında durmak,
  • Söylediklerimiz ile yaptıklarımızda tutarlı olmak,
  • Karşısındaki kişilerde güven uyandırmak,
  • Saygın ve dürüst olarak algılanmak.

Takım Ruhu

  • Birlikte çalıştıkları kişiler ile iyi iletişim kurarak, uyumlu ve verimli çalışmayı kolaylaştırmak,
  • İçinde bulunduğu ekip ile hareket etme kabiliyetine sahip olmak,
  • Şirket hedeflerinin ve bunlara kendi katkısının farkında olmak,
  • Birlikte hareket ederek ortak hedeflere ulaşılmayı kolaylaştırılacak şekilde davranmak.

Gerçekçilik

  • Durumu kapsamlı, yalın ve olduğu gibi değerlendirmek,
  • Olaylar karşısında; olumlu, gerçekçi, yapıcı ve tarafsız bir yaklaşım benimsemek,
  • İstenen sonuca ulaşmada kaynakları etkin şekilde kullanmak.

Hayal Gücü ve Yaratıcılık

  • Çevredeki ve dünyadaki değişiklikleri takip etmek, süreçleri iyileştirmek, yaratıcı düşünceleri işe katmak,
  • Sektördeki ve konusundaki gelişmeleri takip etmek, bu şekilde süreçleri ve hizmeti iyileştirmek için yeni yöntemler veya çözümler önermek, uygulanılmasını sağlamak.

Değişime Yatkınlık

  • Gelişim ve değişime açık olmak; değişimler karşısındaki olumlu tavrı ve etkinliği sürdürmek,
  • Mevcut sistemleri geliştirmek için süreçleri gözden geçirmek,
  • Değişen koşullarda işine etkin biçimde, verim kaybı olmadan devam edebilecek esneklikte olmak,
  • Değişen durumlara uyum sağlayabilmek ve değişime karşı olumlu tavır sergilemek.

Gurur

  • Yaptığı işten ve  işinde ürettiklerinden, verdiği hizmetlerden mutlu olmak,
  • Değer katan, üreten, başaran insanlar arasında olmak için gerekli hırs ve iddiaya sahip olmak,
  • Hedeflere ulaşmak için yapılan işi sadece sürdürmek değil, değer katarak iyileştirmek, fark yaratan kişilerden biri olmak,
  • Başarıyı ve verimi artırmak için, önüne çıkan engellerle başa çıkmak ve yeni çözümler getirip, başarılı olmayı hedeflemek.

Profesyonellik

  • Müşteri odaklı, müşteriyi birinci sıraya koyarak, en iyi hizmeti vermek için sorumluluğu üstlenmek, işini iyi yapmak,
  • Hizmet verdiği iç ve dış müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarına en etkin şekilde cevap verebilmek için gerekli aksiyonları zamanında almak,
  • Sorumluluklarının neler olduğunun farkında olmak ve bu sorumlulukların tüm gereklerini yerine getirecek şekilde davranmak.
 
blankblankblank